車仔小食夢園的後戰紀

Wednesday, May 24, 2006

你仲咩嘢挑釁我呀? General Restaurant Licence?

General Food Restaurant Licence!!!

人剛剛開完會。

間舖已經拆到咁上下‥‥‥
枱椅陳設又睇到咁上下‥‥
間隔位置又度到咁上下‥‥‥
百九幾二百樣林森報價報到咁上下‥‥‥
到出牌顧問則師同我度規格細則畫到咁上下‥‥‥

嘩!仲乜嘢攪攪吓‥‥‥
※※~~~ 我間咁貓樣嘢可以出 ?!~~~ ※※

唔係吓嘛?!使唔使咁激?!!!

㊣ ㊣ ㊣ ㊣ ㊣ ㊣ ㊣ ㊣ ㊣ ㊣ ㊣ ㊣

原來舊牌雖然被我棄掉,但最基本的裝置幫了個很大的忙,
加上這個超利害的則師顧問幫手度橋;
明明係攞緊小食牌‥‥‥
點解?點解你要咁做?你拍我膊頭呀!仲叫我唔好驚?!
你仲咩X嘢挑釁我玩小牌變大牌呀?
攞彩呀?叫我點鎮定呀!玩得咁大!!!
如無意外,這神經「小」食店竟有望咁傻吓傻吓取個大牌,
仲要一個係咁易有權申請酒牌既大牌?
仲要平靚正起碼低於平時的造價又有完整充沛的設置!
窮還窮,與小食牌造價竟相差不遠,撲水還撲水。

變則通!每個人喺社會有壓力!
未解決!未解決!!未解決!!!

鬼伊娃,你死鬼咗都咁好彩,真係要生性喇!
算 ~ 數!
不如努力加點油喇 ‥‥‥ 我唔係咁隨便 ‥‥‥ 爆 粗。

0 Comments:

Post a Comment

<< Home